lørdag den 6. april 2013

Acapulco

Jeg fik forleden en mail fra RUM, hvor der var billeder af disse stole og det var jeg altså lige nød til at kigge nærmere på. Vi har selv acapulco stolen fra ok design og er helt vildt glade for både den i voksen str og de 2 i børne str.

Jeg tror ikke det er den samme producent, men de må åbenbart ikke have patent på designet (så for nylig at man kunne købe stort set tro kopi i Bilka bl.a.) men her er alternative udgaver. Jeg er ikke sikker på, at jeg er fan - måske af hænge stolen, men vi har en hvid hængestol på terrassen og det er vel også begrænset hvor mange hængestole man kan have ;)

Hvis det skulle friste nogen, kan de købes lige Her





2 kommentarer:

  1. Tak for inspiration til en fin hængestol :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig rigtig fin - vi har dog en billig udgave fra ikea som vi er rigtig glade for :)

      Slet