søndag den 28. april 2013

Køkken inspiration

Wow prøv lige at se dette lækre pink køkken - jeg vidste ikke at jeg manglede et pink køkken, men da jeg så dette lækre køkken på instagram hos brugeren pearottosson, kunne jeg mærke en lillepigedrøm blomstre - dog tror jeg næppe jeg kan overbevise manden.. Men en flamingo, må jeg i det mindste ha' (jeg har tilfældigvis spottet en i faktas tilbuds avis for næste uge) en beton bordplade og vi kunne også sagtens forsætte vores bordplade-fliser, på væggen, det kan vel ikke tage mere end et par timer ;)


Og forresten stort tak for, at i stadig læser med, selvom opdateringerne er små - den sidste uge har stået på pasning af syg baby (I blame the vuggestue-bakterier) og så lige 6 aftenvagter ud af 7 dage, til henholdsvis 22 eller 23, så overskuddet har ikke været der - so sorry :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar