tirsdag den 29. oktober 2013

Home pics

I får lige et par billeder af det lille hjem. Jeg har tidligere skrevet om mit "dilemma" om hvad vi skulle have på væggene herhjemme og i bund og grund vidste jeg faktisk godt hvad det skulle være - jeg har længe ønsket mig posteren "foreigners, please don't leave us alone with the danes!" Som blev hængt på gaderne i 2002, som protest mod den meget negative indvandrer debat, måske i kan huske den? Nå men man kan altså erhverve sig sit eget eksemplar lige her, den koster 100kr og 75kr i forsendelse, hvilket jeg i lang tid har været for nærig til at give (altså i forhold til hvad selve posteren koster) - hvilket er fjollet, taget i betragtning hvad man ellers hurtigt bruger 75kr på, så nu er den altså kommet herhjem om bo og jeg er SÅ glad for den. Ikke specielt fashion eller moderne - men rigtig meget os :)

Og så et stort tak for jeres kommentarer til de sidste indlæg, jeg bliver så glad i låget når i skriver :)









(Ja jeg ville også gerne have købt denne til Olivia da hun var helt lille, men det ville have resulteret i forstyrrelser i husfreden ;) ...)

2 kommentarer:

  1. Hehe jeg kender godt det med fragtpriser vs. produkternes :D Men du har fået en super fed plakat for 175 kr skal du huske :)

    I øvrigt; jeg føler mig på en eller anden måde altid hjemme, når jeg kigger forbi herinde pga. din header. Jeg har selv h&m-lyset og Boligmagasinet-kortet (underligt ord??!) stående, så det er nok derfor :)

    KH Lene Nehlsen // DuftVerket // Nifty By Nehl

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en dejlig kommentar - for hvad kan være bedre, end hvis folk føler sig hjemme? :) og du har helt ret - det er jo fantastisk billigt, når det er noget man virkelig ønsker sig - at jeg så havde købt en fin ramme og glasset knækker i det jeg skal sætte posteren i, det taler vi ikke om.. Story of my life ;)

      Slet