mandag den 18. november 2013

Tusinde tak...

For alle jeres besvarelser på min give away.. De bliver læst hver og én :)

Nå men herhjemme er hjemmets seneste investering, en helt almindelig gynge. Vi har haft mange gynger i stuen, men nu er der altså købt én som hænger i voksenhøjde. Fjollet ja måske, men virkelig hyggeligt, gyngeture er for alle aldre. Jeg ønsker mig egentlig også en ribbe til vores entre - måske jeg i virkeligheden forsøger at pace datteren til at blive cirkusprinsesse? :)

Forresten sagde manden den anden dag "jeg er lidt urolig over, at du ikke har pyntet mere op" og det går jo ikke, så der kom lidt mere op igår...





2 kommentarer:

  1. He he ja gynge bliver man ikke for gammel til ;-)
    Jeg prøver virkelig at holde igen med det pynt, men lidt er da da kommet op:-)
    God aften til dig!

    ~ Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret - det er så hyggeligt :)

      Jeg forsøger også at holde igen, da jeg ved at hvis jeg starter for tidligt, bliver jeg træt af det i den anden ende - satser på at gå all in 1.december :)

      Slet