søndag den 22. december 2013

Glædelig 4. søndag i advent

Ting jeg har lært de sidste par dage:

- man kan ikke få en overdosis af næsespray (man bliver ikke engang høj)

- man kan i en alder af 28 stadig spise så mange pandekager, at man bliver dårlig - for derefter at toppe det med m&ms... Man bliver så stolt af sig selv....

- hvor hurtigt man kan erklære sit barn, raskt nok til at sove i sin egen seng, på eget værelse, efter at hun 2 nætter i træk har vækket sin mor, ved at hive dynen af hende (hun har den sidste uge sovet i rejsesengen for enden af vores seng, da vi alle har været ramt af, hvad jeg tror, er onde vuggestuebakterier)

- at man kan blive både glad og ked af samme beslutning på én gang (har meldt pause som social worker på Roskilde 2014 - jeg elsker at arbejde som social worker, jeg elsker festivalen - men jeg elsker de 2 festoriginaler herhjemme mere og 10 feriedage uden dem er bare lang tid... Men altså ikke et endeligt farvel...)

- konstateret at lego/duplo etc. faktisk ikke er legetøj, men forældre dødsfælder... Endnu engang...

- at jeg glæder mig så meget til at se Olivias reaktion på hendes julegave, at jeg har været ved at give hende den flere gange.. Manden har det på samme måde, det er et under at den stadig står indpakket på kontoret.

- at når man laver give aways, er det en rigtig god idé, at sætte slut dato på, så den kommer her, altså slut datoen og det bliver selvfølgelig d.24/12 jeg trækker lod om hvem der har vundet de fine prints fra krea_pernille/posterbyb

- at mit nye kaffebekendtskab bliver en dyr fornøjelse, hvis jeg forsætter med at drikke SÅ meget lækker kaffe :)

- at man selv i en alder af 28, glæder sig til at pakke adventsgaven op hjemme hos mor (man er vel enebarn)

- og til slut har jeg konstateret, at mit nytårsforsæt må være IKKE at spise småkager til frokost og pandekager til aftensmad...

I kan nok se, med alt det jeg har lært de første par dage af vores juleferie, så stikker det jo helt af, eftersom jeg først skal arbejde igen d.28.dec (og ja det er altså sjældent det lader sig gøre på en døgninstitution)

Så jeg håber at i har ferie først og fremmest og at i får en god jul og et godt nytår - hvis ikke jeg lader høre så meget fra mig, så er det fordi vi holder JUUUL :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar