torsdag den 5. december 2013

Intet ord om..

Stormen Bodil - men jeg er ikke fan! Sidst da Allan var på besøg, manglede vi en stribe af vores nye tag - det var lige spændende nok, så vi var da trods alt bedre rustet denne gang :) jeg skal på arbejde imorgen tidlig og der må det godt være slut og så nok om hende B.

Selvom jeg har haft fri idag, har jeg ikke haft tid til at tjekke ind før nu - vi har haft dejligt frokost besøg af en god ven, som arbejder for læger uden grænser og er hjemme på ferie, fra deres hårde arbejde i Pakistan. Han er en travl mand og kender unormalt mange mennesker, som alle gerne vil se ham når han er hjemme, så det var virkelig hyggeligt at se ham :)
Udover fornemt besøg, har vi også haft frygtelig travlt med at drikke varm kakao og spise de pebernødder vi fik bagt i weekenden :) under sidste storm indførte vi konceptet storm-øl, det er jeg egentlig ret utilfreds med, ikke er blevet fulgt op under denne - men måske er det meget godt, taget i betragtning af at jeg bliver halv snaldret af én og jeg skal tidligt op ;)









Jeg vil vise jer voksen adventsgaven fra Olivias farmor - træbakkerne fra Erik Bagger, de er virkelig lækre og giver rigtig meget hygge i vores ellers meget sort/hvide køkken (nå ja i månederne uden julekalender :) ....)
Juledekorationen lavede Olivia igår til julehygge i vuggestuen, jeg synes jo det er kunst ;) samtidig går det altså op for en, at man har et ret stort barn efterhånden... Bum bum..
Julestjernerne er ren bevis overfor mine kollegaer, om at de stadig er i live - fik dem som værtindegave, til vores julefrokost 23/11 - har sat mig for, at de SKAL overleve december ;)
Og sidst men bestemt ikke mindst - min arnoldi bakke med regnbue, som er ren arv fra barndomshjemmet, jeg elsker den (og de minder der følger med)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar