tirsdag den 3. december 2013

Ualmindelig morsomt

Da jeg startede med at følge blogs, var det primært modeblogs. Det var i starten af 2009 og jeg husker det ret tydeligt, da jeg sad i Vietnam og forsøgte at få et lille fix af, at se nogenlunde normal ud - jeg arbejdede på et dagcenter for børn med forskellige udviklingshandicap, og jeg havde det meste af tiden en drøn skøn lyserød uniform på, som var syet til folk uden numser :) idag følger jeg knap så mange modeblogs, jeg tror det er fordi jeg er blevet ældre (og måske er mere ligeglad med hvad folk har på hver dag??). Jeg følger kun nogle få stykker, hvor jeg føler at personligheder skinner mere igennem end outfitt of the Day ;) én er dem er Modeso - hun har været med i revolver og det er i nød til at unde jer selv at se resultatet af her - det må kunne bringe smilet frem på læben, på selv den sureste blogger ;)


2 kommentarer:

  1. Hehe ja det er god underholdning. Hilsen Line.

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig god - kan godt forstå de har valgt hende ;)

      Slet