søndag den 13. juli 2014

Køkken inspiration

I vores nye lejlighed, er der et ganske anvendeligt køkken - dvs det er designet til det småtteri plads der er, men det er ikke fantastisk flot ;) heldigvis kan der gøre rigtig meget, bare ved hjælp af en håndværker (læs: manden kommer igen på arbejde) og en klat maling :) endnu engang er der nogle overskabe der skal ned - blandt andet fordi vi gerne vil have en emhætte, fremfor det hul (?!) der er i loftet nu og lige nu sidder der altså helt almindelige overskabe...! Herefter tænker jeg at male halvdelen af væggen, ligesom på det første billede, istedet for de klassiske "stænk-halvbuer" og så skal bordpladen også have en tur. Jeg glæder mig til at jeg kan vise billeder fra lejligheden, men dem jeg har nu, er med sælgers ting på og det er ikke sikkert at de har lyst til at figurere her på bloggen ;)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar