mandag den 14. juli 2014

Mere om mig...

Narcisisme længe leve ;)

Jeg faldt den anden dag over dette indlæg og tænkte at det kunne være sjovt at følge op på det, da der jo unægtelig er sket en del siden :)

- Jeg er fyldt 28, Olivia 2, Frank er stadig 35 (lidt endnu) vi er stadig gift, omend det har været et år med mange udfordringer :)

- Vi har solgt huset og flytter lidt tættere på byen i løbet af august, vi har købt en lejlighed og selvom det var en hård beslutning, er det den bedste beslutning vi nogensinde har taget og vi glæder os.

- Vi har besluttet, at vi vil holde teenage-fest når vi er flyttet ind, vi har været alt for voksne og ansvarlige alt for længe, så ud med tanker om Realkredit lån og ind med alt for mange mennesker, på alt for lidt plads :)

- I samme moment kan jeg fortælle, at jeg har besluttet at holde en stor fest når jeg fylder 30 om halvandet år - jeg holder aldrig fødselsdag, da jeg har fødselsdag i december og ingen kan alligevel, men nu skal det være :) indtil videre har jeg dikteret, at der skal være popkorn og lyserøde drinks - manden har lovet en popkorn-maskine, så ved man bare at man forstår hinanden på et helt andet plan :)

- Sidst nævnte jeg at jeg drømte om efteruddannelse - de som følger mig på instagram (louiseoest) ved, at jeg slut august starter på en diplom i neuropsykologi og (forhåbentlig) udviklingspsykologi - yaii :):):)

- I foråret har jeg startet et lille firma som, sjovt nok, hedder Hverdagsmoment. Jeg kører som boligstylist for en ejendomsmægler, til folk som er interesseret i at få Stylet deres bolig inden den bliver sat til salg og dermed optimere salget. Den bedste reklame, må næsten være at vi solgte vores eget hus på 24 dage :)

- Jeg ligger ofte vågen og indretter vores nye lejlighed i hovedet, så dumt og fjollet, det bliver godt at få nøglerne, så jeg kan knokle rigtigt istedet.

- Jeg elsker mit eget selskab, lige så meget som jeg elsker at være sammen med andre mennesker, tænker at det ene tit styrker det andet (og jeg elsker at lige nu sover både manden og barnet til middag og jeg sidder heeelt alene med ipaden og en kop kaffe - hvor tit sker det lige? ;) ...)

- Jeg glæder mig til ikke at skulle ordne ukrudt eller slå græs igen (omend jeg kommer til at savne legehuset og gyngestativet)

- Jeg glæder mig til at kunne cykle på arbejde, jeg glæder mig til IKKE at skulle spare altid - vi kommer til at overrende ZOO hele tiden ;) jeg glæder mig ikke til at skulle undvære vores tørretumbler... Jeg glæder mig en lille bitte smule til, at man ikke kan se rodet fra køkkenet i stuen (altså hvis man nu skulle være typen der kunne finde på at rode?!)

- Jeg er jordens dårligste nedpakker - jeg finder altid sjove dimser og vil hellere dimse rundt. Til gengæld er jeg verdens bedste udpakker, da jeg har det svært med ting i flyttekasser, så det må vel opveje hinanden :)

- Jeg drømmer om en Y-stol og en flos 265, det er min plan at spare op til begge, for de penge jeg tjener som stylist :) Frank synes man sidder ekstremt dårligt i Y-stolen, så bare en enkelt til mig, det ville være fint.

Men virkelig nok ligegyldig Info om mig - hvad med jer? I var et par stykker der gav jer til kende sidst - hvordan har I det? Håber I nyder sommeren :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar