onsdag den 23. juli 2014

Sofa af pallerammer

Noget af det der bliver søgt allermest på disse dage, er på vores pallesofa og derfor ville jeg lige vise hvad jeg faldt over (muligvis som den sidste i verden, det ved jeg ikke) men firmaet Mystack sælger de fedeste møbler af paller, til ganske fornuftige priser. Jeg troede jeg var lidt ovre min fascination af Palle møbler, men prøv lige at se denne fede sofa af pallerammer, den kunne jeg altså godt få plads til et eller andet sted - evt med hjul på hvis den skulle flyttes rundt :) hvad siger I, er I også hooked?




4 kommentarer:

  1. Tjah, jeg må indrømme at jeg er én af dem der aldrig har været med på den modedille. Jeg synes pallemøbler er ekstremt kiksede og minder lidt for meget om det første år hjemmefra, hvor man lever af havregrød og samler flasker, hvis ikke man lige koger suppe på brændnælder som hunde har tisset på, fordi man vil være i totalt ét med naturen. :S

    Det hjælper Lidt på det, hvis man selv har samlet sine paller synes jeg. Men at gå ud og betale for et møbel af paller, der tit og ofte næsten er lige så dyrt som en rigtig sofa, forstår jeg simpelthen ikke. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er til dels enig og ganske som du nævner, så byggede vi vores Palle sofa sidste år, som en billig løsning på vores kæmpe terrasse ;)

      Til gengæld, kan jeg vildt imponeret over folk der får ideerne til at bygge noget krea og unikt, som ikke er tænkt før :)

      Mht til at købe pallerne, kan det nu give meget god mening i forhold til at de helst skal være ubehandlede. I hvert fald hvis man skal bruge dem til sofa eller seng, sådan rent sundhedsmæssigt ;)

      Vi skal heller ikke have flere Palle møbler, synes bare at denne løsning var ret fin, hvis man stadig er hooked :)

      Slet
  2. Jeg må desværre indrømme, at jeg er lidt træt af palle-møbler. De første par gange man for nogle år siden så en pallesofa eller et pallesofabord var det da okay og fint på en anderledes måde, men nu er jeg bare begyndt at få samme "hade"-forhold til palle-møbler som jeg har til Eames-stolene og Kubus-stagen. Det er bare set lige en tand for meget. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lidt med dig - dog elsker jeg stadig min kubus og eames (selvom Olivia har tegnet på den ene stol - man kan desværre ikke få byttet barnet ;) ...)

      Vi skal heller ikke have flere Palle møbler, men synes denne løsning er ret fin, hvis man står med de overvejelser ;)

      Slet